Pescuit Stationar

Acum este 17 Apr 2024, 00:45

Ora este UTC [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 845 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 81, 82, 83, 84, 85
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Am scapat de dracu si am dat de tasu !
MesajScris: 31 Ian 2018, 13:39 
Neconectat

Membru din: 28 Ian 2012, 18:42
Mesaje: 320
Localitate: Ploiesti
A facut Fane parnaie ?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Am scapat de dracu si am dat de tasu !
MesajScris: 31 Ian 2018, 19:53 
Neconectat

Membru din: 06 Noi 2009, 13:40
Mesaje: 3667
rcorbu scrie:
A facut Fane parnaie ?


Nu inca, dar e cu multe sanse :lol: :lol: :mrgreen:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=GIGv4GfExQs
http://fishinginireland.info/news/coars ... s-the-day/


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Am scapat de dracu si am dat de tasu !
MesajScris: 31 Ian 2018, 19:55 
Neconectat

Membru din: 06 Noi 2009, 13:40
Mesaje: 3667
Iar aici avem lista federatiilor care primesc finantare ... Joi dupa Miercurea Ciuc


Aikido, Baseball şi softball, Bridge, Culturism şi fitness, Darts, Ecvestră, Gimnastică,
Gimnastică ritmică, Go, Hochei pe iarbă, Karate tradiţional, Karate WUKF, Nataţie şi
pentatlon modern, Oină, Pescuit, Polo, Taekwondo WTF, Taekwondo ITF, Tenis, Tenis de masă, Chambara, Sportul
pentru Toţi, Bowling, Automobilism sportiv


Una dintre ele , cea mica si impotenta cu sediul in subsol , sigur va fi ingropata pentru ca a raposat :lol: :lol:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=GIGv4GfExQs
http://fishinginireland.info/news/coars ... s-the-day/


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Am scapat de dracu si am dat de tasu !
MesajScris: 19 Feb 2018, 06:00 
Neconectat

Membru din: 06 Noi 2009, 13:40
Mesaje: 3667
Cred ca a sosit momentul sa aflam raportul ultimului control MTS
efectuat la multi-extra-mega-super corectul presedinte. Pt ca nu a dorit sa ni-l prezinte in urma solicitarii noastre,
invocand faptul ca este secret de serviciu, noi am aflat ca defapt altele au fost cauzele pt care "Maria Sa" nu dorea sa
ni-l ofere!
Concluziile le trageti fiecare dintre dvs!
Spor la lecturat!!!


MINISTERUL TINERETULUI Șl SPORTULUI

APROB
MINISTRU
MARIUS ALEXANDRU DUNCA
RAPORT DE CONTROL
FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE PESCUIT SPORTIV
BUCUREȘTI 2017
I
I. Date de identificare a acțiunii de control
În baza Ordinului Ministrului Tineretului și Sportului nr. 164/ 28.02.2017, subsemnații Adrian
Ștefănescu și Sergiu Nechita-consilieri în cadrul Direcției Generale Sport, Iustin Furdui —
consilier în cadrul Corpului de Control al Ministrului și Tudor Ion -auditor în cadrul Biroului de Audit Public
Intern, am efectuat în perioada 06-10.03.2017 un control la Federația Română de Pescuit Spottiv (FRPS). În
perioada controlului conducerea entității controlate a fost reprezentată de președintele
federației POPESCU Ștefan și secretarul general MUNTOIU Aurel Constantin.
II. Cadrul legal al acțiunii de control
Legea educației fizice și sportului cu modificările și completările ulterioare;
H.G. nr. I I/2013 privind organizarea și funcționarea Ministerului Tineretului și Sportului (MTS), cu
modificările și completările ulterioare;
Regulamentul de punere în aplicare a dispozițiilor Legii educației fizice și sportului nr. 69/2000,
aprobat prin HG nr. 884/2001 ;
Contractul de finanțare încheiat între FRPS și MTS pe anul 2015, nr. 9905/26.08.2015.
1110 Obiectivele si tematica controlului sunt următoarele:
Verificarea legalității afilierii structurilor sportive de la obținerea certificatului de identitate
sportivă și până la data controlului;
Verificarea legalității organizării și desfășurării adunărilor generale ale
federației ale federației de la obținerea certificatului de identitate sportivă și până la
data controlului, precum și verificarea legalității hotărârilor adunărilor generale ale
federației;
Stabilirea cu exactitate motivat și argumentat a numărului membrilor afiliași cu drept de vot, ai
federatiei la data controlului ;
Verifiacarea organizării și funcționării Biroului federal , comisiilor și colegilor
federației raportat la statutul și regulamentele federației, precum și legalitatea hotărârilor
adoptate;
Verificarea respectării obligațiilor federației și modul de derulare a contractului de
finanțare pe anul 201 5 încheiat între FRPS și MTS
Descrierea entitătii controlate:
FRPS are sediul în localitatea Alba Iulia, județul Alba, str. Octavian Goga nr. 7 (din declarația
verbală a președintelui federației, sediul FRPS se află la aceeași adresă la care se
află și domiciliul acestuia), cod fiscal 28179632, cod CAEN 9319 — alte activități sportive. Aceasta
este, potrivit legii, o structură sportivă de interes național, persoană juridică de drept
privat, de utilitate publică, fără scop lucrativ, autonomă, neguvemamentală, apolitică
și fără scop lucrativ care se organizează și funcționează în baza statutului propriu.
Astfel, după cum reiese din Statutul FRPS, aceasta este autorizată de Ministerul Tineretului și
Sportului cu autorizația nr. 115/20.08.2013 și este recunoscută ca structură sportivă cu
certificatul de identitate sportivă nr. de identitate din Registrul Społtiv AB/C/00002/2013 din 20.08.2013
și înscrisă în Registrul Special sub nr. 101.
Pentru finanțarea programelor sportiĂc proprii- FRPS poate beneficia de finanțare de la bugetul de stat
și de la bugetele locale în baza contractelor încheiate cu organele administrației publice centrale sau
locale, după caz, în conformitate cu prevederile Legii nr.69/2()00 — Legea educației fizice și sportului,
cu modificările și completările ulterioare. In acest context, pentru anul 2015, a fost elaborată
Metodologia cadru din 12 ianuarie 2015 referitoare la finantarea programelor sportive de utilitate publică ale
structurilor sportive de drept privat din fonduri de [a bugetul de stat și din venituri proprii Ministerului
Tineretului și Sportului, aprobată prin OMTS nr. 13 din 12 ianuarie 2015, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 56 din 23 ianuarie 2015.
Constatări:
Privind legalitatea afilierii structurilor sportive de la obținerea CIS și până la data controlului,
comisia a constatat că din cele 18 dosare de afiliere prezentate comisiei la sediul FRPS din Alba Iulia, nici unul
nu conține toate documentele prevăzute la art. 29, alin 3 și 4 din 11G 884/2001 privind Regulamentul de
punere în aplicare a dispozițiilor Legi educației fizice și spotului nr. 69/2000 și art. 14 din
statutul FRPS. Menționăm că dosarele de afiliere a unui număr de 5 structuri sportive nu conțin
nici cererile de afiliere ale acestora, conform formularului-tip emis de federație (Anexa l).
Privind legalitatea desfășurării Adunărilor generale de la obținerea CIS și până la
data controlului, comisia a verificat registrul de procese verbale, (anexa 2), constatând că au fost convocate 13
adunări generale (ordinare și extraordinare), din care 4 nu au întrunit cvorumul statutar și au fost
reconvocate. În raportul nr. 316 din 10.1 1.2016 al Secretarului general al FRPS — d-nul Aurel Constantin Muntoiu (anexa
3), cu privire la capacitatea de folosință a dreptului de vot al unor membri afiliați", emis ca urmare
a faptului că un număr de 6 structuri sportive, dintre care 2 membri fondatori, care au formulat o
moțiune de neâncredere față de conducerea federației, se menționează că din
verificările efectuate de Secretarul general, acesta a constatat următoarele:
l . La dosarele de afiliere nu se află Hotărârile Adunărilor generale privind afilierea
definitivă a acestora.
Nu s-a efectuat înregistrarea acestor structuri în registrul de evidență al federației de pe lângă
Tribunalul Alba Iulia la capitolul Mențiuni.
Documentațiile sunt incomplete, fapt ce nu poate duce la supunerea aprobării Adunării generale în
vederea afilierii definitive: Aceste constatări sunt menționate și în nota de fundamentare nr. 294 din
28.1 1.2016 întocmită de Secretarul general (anexa 4), specificându-se totodată datoriile unor structuri
sportive care nu au achitat taxele restante, precum și neparticiparea lor în competiții, fapte care sunt
sancționabile, conform prevederilor sțatutare. Procesele verbale ale Adunărilor generale nu au fost
completate cu materialele prezentate spre aprobare.
Privind stabilirea cu exactitate a numărului membrilor afiliați, cu drept de vot, ai federației la data
controlului, comisia a constatat că în lista membrilor FRPS prezentată comisiei (anexa 5), sânt
menționate 21 de. structuri sportive, din care 10 membri fondatori, IO membri afiliați provizoriu și o
structură în curs de afiliere, dar comisiei i s-au prezentat numai 18 dosare de afiliere ale structurilor sportive,
rezultând astfel o diferență de 3 structuri sportive (Clubul Sportiv Free Carp Deva; Asociația
Sportivă Carping Club; Asociația Potaissa Carp Club Sportiv).
Mąioritatea proceselor verbale ale Adunărilor generale și Biroului federal au fost redactate
neciteț și superficial, constituind singura bază de analiză a modului de desfășurare a
acestora.
În Adunarea Generală Extraordinară a FRPS din data de 06.12.2016 au fost excluși 4 membri fondatori,
respinse de la afiliere 5 structuri sportive și afiliate 5 structuri sportive, în condițiile în care aceste
hotărâri au fost luate în prezența a 4 structuri afiliate, care nu întruneau cvorumul statutar pentru
adoptarea unor hotărâri legale ale Adunării generale, conform art. 19 din statutul FRP S, respectiv 2/3 din
numărul delegaților cu drept de vot.
Din evaluarea situației expusă mai sus, raportat la numărul dosarelor de afiliere prezentate comisiei
și la lista membrilor FRPS cu situația juridică a acestora, coroborat cu hotărârile Adunării
Generale Extraordinare din data de 06.12.2016, rezultă un număr de 12 structuri

sportive afiliate, număr asupra căruia comisia își exprimă rezerva, deoarece afilierea provizorie
și definitivă, precum și excluderea unor structuri nu rezultă cu claritate din textul proceselor
verbale.
O parte dintre acestea au participat la Adunarea Generală Extraordinară din 17.09.2016 și la Adunarea
Generală Extraordinară din 08.10.2016, care au hotărât demiterea conducerii FRPS. La Adunarea
Generală Extraordinară din data de 19.11.2016, delegații care au reprezentat 10 structuri sportive au
ales o nouă conducere a federației. Din cele menționate mai sus, rezultă o situație
confuză privind numărul membrilor afiliați cu drept de vot la data controlului.
d) Privind organizarea și funcționarea Biroului federal, comisiilor și colegiilor federației,
raportat la statutul și regulamentele federației, precum și legalitatea hotărârilor adoptate,
comisia a constatat că, art. 25 din statutul federației prevede că, Biroul federal se întrunește ori
de câte ori este nevoie, dar nu mai pyțin de 6 ori pe an. Din registrul proceselor verbale ale ședințelor
Biroului federal, (anexa 6) reiese că în anul 2014 biroul s-a întrunit într-o singură ședință,
în anul 2015 de 3 ori, iar în anul 2016 de 3 ori, fapt care nu respectă prevederile stipulate la articolul mai sus
menționat. In afara celor IO structuri sportive — membri fondatori ai FRPS, așa cum reiese din procesele
verbale, au fost propuse de către Biroul federal pentru afiliere provizorie un număr de 8 structuri sportive
pe parcursul perioadei anilor 2014 — 2016, care urmau să obțină afilierea definitivă în prima
Adunare generală convocată după afilierea provizorie, dar nu sau consemnat propuneri nominale de
dezafiliere ale unor structuri sportive, care urmau să fie supuse aprobării Adunări generale. .Au fost
elaborate 18 regulamente ale FRPS, cu incidență în diferite domenii de activitate ale federației. Conform
prevederilor art. 15.2 și art. 15.3 din statutul federației, există un număr de 2 structuri de
control, respectiv 13 comisii și colegii centrale, care trebuie să aplice aceste regulamente. Activitatea
acestor organe nu a fost probată prin nici un document, fapt pentru care comisia a constatat că acestea nu
sunt funcționale. Astfel, comisia de specialitate nu a întocmit rapoarte care să ateste desfășurarea
competițiilor prevăzute în calendarul sportiv național în anul 2015 (anexa 7), când FRPS a încheiat
contract de finanțare cu MTS.
În prezent pe rolul Tribunalului din Alba Iulia există în desfășurare un proces între IO cluburi de
pescuit sportiv și FRPS.
Comisia concluzionează că nu au fost respectate prevederile propriului statut privind:

legalitatea afilierii structurilor sportive, având ca efect imposibilitatea stabilirii cu exactitate a
numărului membrilor afiliați cu drept de vot ai federației la data controlului; funcționarea
biroului federal, comisiilor și colegiilor federației raportat la statutul și regulamentele acesteia.
Față de aceste concluzii, comisia propune, conform Art.48 alin (2) din Legea nr. 69/2000 a Educației
fizice și sportului, cu modificările și completările ulterioare, revocarea recunoașterii
funcționării FRP S, prin suspendarea temporară a Certificatului de identitate sportivă, până la
clarificarea situației juridice federației.
Obiectiv de control, pctoe)
Verificarea respectării obligatiilor federatiei si modul de derulare a contractului de finantare pe anul 2015
încheiat între FRPS si MTs
In ceea ce privește obligativitatea respectării dispozițiilor legale si a prevederilor cuprinse în
statutul si re ulamentele federatiei referitoare la modul de utilizare a fondurilor use la dispozitie de către MTS
(art. 3.14 din contract)
Din verificarea documentelor, în original, aflate la dosarul de cheltuieli pus la dispoziția membrilor echipei de
control a rezultat faptul că președintele FRPS a semnat documente de plată/încasare și a angajat
patrimonial entitatea, exercitând atribuțiile ordonatorului de credite.
În acest context, pentru a verifica dacă președintele FRPS poate îndeplini atribuțiile ordonatorului de
credite în cadrul entității, i-au fost solicitate documentele care îi conferă această calitate.
Astfel, la cererea echipei de control de a-i pune la dispoziție Statutul și ROF-ul, președintele FRPS a
prezentatt în original, numai Statutul care purta ștampila notarului public GÂLCĂ Carmen.
Din analiza acestor documente au rezultat următoarele:
Existenta unei contradictii referitoare la competenta exercitării atributiilor de ordonator de credite în cadrul
FRPS între prevederile Statutului si cele ale ROF. Astfel la art.31 din Statut se precizeză că ”Secretarul
general este cuggqîat prin decizia președintelui la propunerea Biroului, prin contract de muncă pe
perioadă determinată, fiind ordonatorul de credite al fëderałiei...” în timp ce în ROF se
precizează, pe de o parte, la alin. al treilea de la cap. Președintele federației” că acesta
”Este ordonatorul de credite împreună cu secretarul general", iar pe de altă parte, la cap. Secretarul
general", alin. al treilea, că ”Secretarul general este ordonatorul de credite al /ëdera!iei”;
Președintele FPS nu a făcut dovada faptului că ROF-ul FRPS pus al dispoziția echipei de control a
fost aprobat de către Biroul Federal potrivit art. 26.2 din Statut,
Totodată, în conformitate cu prevederile ROF, alin. al șaselea de la capitolul Președintele
federatiei” acesta ”an a•eazč alrimonial ederatia în limitele com etentelor dele ate de către Biroul Federal,
are drept de semnătură ii specimen pentru conturile bancare ale (ëderatiei”. Cu toate că acest drept nu
îi este conferit prin Statutul federației, președintele F RP S a exercitat aceste atributii;
Având în vedere art. 36 (5) din Legea nr. 69/2000 Legea educației fizice și sportului care stipulează
că "Federaliile sportive ncł[ionale se organizează si func(ionează în baza slalulului propriu
elaborat în confôrmitate cu prevederile prezentei legi și cu statutele fëderatiilor internafionale corespondente
, în opinia echipei de control exercitarea atribuțiilor de ordonator de credite în cadrul FRPS ar trebui să
respecte, cu prioritate, prevederile statutare și nu pe cele ale ROF, respectiv să se afle în competența
secretarului general,
Concluzie:
Echipa de control opinează că exercitarea atribuțiilor ordonatorului de credite de către
președintele FRPS s-a făcut cu nerespectarea prevederilor statutare, prevederi care prevalează celor din
ROF,
Măsură: Se vor lua măsuri în ceea ce provește calitatea de ordonator de credite, asigurarea
concordanței dintre Regulamentul federației cu Statutul în această privință iar angajarea
cheltuielilor și efctualrea plăților va fi efectuată cu avizul ordonatorului de crdite potrivit
atribuțiilor acestuia.
Răspunde:
Biroul Executiv al FRPS o Președintele FRPS-Popescu Ștefan
Termen: 30 zile de la primirea raportului de control .
În ceea ce priveste obligativitatea utilizării sumelor repartizate de MTS precum si a veniturilor proprii ale
federației potrivit destinatiei stabilite prin contract si prin metodologia aprobată (art.3.1 din contract)
În vederea finanțării în anul 2015 a programului ”Promovarea sportului de performantă” FRPS a încheiat
cu MTS contractul nr.9905/26.08.2015 în valoare totală de 71.800 lei, după cum urmeză ( Anexa 6 la
contractul de finanțare).
40.000 lei, reprezentând alocații de la bugetul de stat pentru subprogramul Calendar sportiv național";
31.800 lei, reprezentând venituri proprii ale MTS, din care:
28.800 lei, pentru achiziționarea de materiale și echipament sportiv ii. 3.000 lei, pentru cheltuieli
privind efectuarea probelor de control doping S-a încasat de la MTS suma de 71.000 lei.
Aceste sume au avut următoarele destinatii:
40.000 lei, reprezentând alocații de la bugetul de stat pentru subprogramul Calendar sportiv național";
35.000 lei cu organizarea competițiilor sportive naționale
5.0()() lei premii ( medalii, diplome, tricouri etc)
3 1.000 lei, reprezentând venituri proprii ale MTS, din care:
28.000 lei, pentru achiziționarea de materiale și echipament sportiv; ii. 3.000 lei, pentru cheltuieli
privind efectuarea probelor de control doping
In cadrul programului „promovarea sportului de performanță, , potrivit anexei 1 la contract, a fost
finanțat calendarul sportiv național care cuprinde trei competiții, respectiv:
-Campionatul național de pescuit sportiv (proba pescuit sportiv la crap)
-Campionatul național de pescuit sportiv( proba pescuit staționar)
-Campionatul național de pescuit sportiv( proba pescuit la răpitori).
Constatări:
S-a constatat faptul că nu a fost ținută contabilitatea analitică distinctă pentru
cheltuielile și plățile efëctuate din sumele repartizată de MTS, respectiv pe programele ,
subprogramele și categoriile de cheltuieli prevăzute în anexa 2, așa cum prevede punctul 3.20. din
contract. De asemenea nu are deschis la bancă cont separat pentru gestionarea sumelor primite de al MTS.
Dispoziții legale nerespectate:
Legea contabilității nr. 82/1991 republicată care la ART. 17 prevede:
,(l) Contabilitatea cheltuielilor se tine pe /ë/uri de cheltuieli, după natura sau destinatia lor, după
caz.
(2) Contabilitatea veni/urilor se tine pe feluri de venituri, după natura sau sursa lor, după caz.
Contactul de finanțare încheiat cu MTS pe anul 2015 care la pct.3.20 prevede: să lină evidenta
contabilă analitică distinctă pentru cheltuielile și plătile efectuate din suma
repartizată de MTS, respective pe programele, subprogramele și categiriilșe de cheltuieli prevăzute
în anexa nr. 2.
Persoane răspunzătoare:
Dornnul Popescu Ștefan- președinte al federației care a efectuat cheltuielile și plățile
ORIZONT BUSUNESS EXPERT SRL- firmă de contabilitate în baza contractului de prestări servicii nr.
95/20.04.2016
Măsuri: Pe Vitor conatbilitate va fi ținută potrivit dispozițiilor legale în vigoare și
conform contractului de finantare încheiat cu MTS.
Termen: permanent
Răspunde:
Președinte federație- Popescu Ștefan
Secretar general federație Contabil federație
Termen: permanent
În vederea unei analize eficiente a modului de cheltuire și plată a sumelor primite de la MTS, în timpul
controlului echipa de control împreună cu președintele federației , domnul Popescu Ștefan, a
întocmit- Situația cheltuielilor și plăților efective detaliată pe programele, subprogramele
și categoriile de cheltuieli (Anexa nr......), în baza documentelor justificative de cheltuieli și
plăți puse la dispoziție (facturi de achiziții, note de recepție, chitanțe, contracte,
extrase de cont, fișe de cheltuieli, balanțe de verificare etc.).
Astfel, din acestă situație întocmită de FRPS, valoarea cheltuielilor este de 72.370,81 lei. Din
situația întcomită în timpul controlului de către echipa de control, cheltuielile și
plățile eligibile sunt de 68.538,26 lei.
In ceea ce privește contul de execuție, din acestă situație întocmită, rezultă
următoarele:
Nr.
rd. Sursa de finantare si destinația cheltuielilor Prevederi contractuale Cheltuieli efectaute Plăti
efectuate Diferente
0 1 2 3 4 5
1 ALOCAȚII
DE LA BUGETUL DE STAT din care: 40.000,00 38.012,13 38.012,13 - 1.987,87
2 Program:
sportul de erformantă 40.000,00 38.012,13 38.012,13 -1.987,87
3 Subprogram: Calendar sportiv național 40.000,00 38.012,13 38.012,13 -l .987,87
4 Cheltuieli cu organizaree acompeti(iilor s ortive 35.000,00 33.695,15 33.695,15 -1.304,85
5 Premii, (diplome, medalii,
[ricouri, etc.) 5.000,00 4.316,98 4.316,98 -683,34
6 VENITURI
PROPRII MTS, TOTAL din care: 31.000,00 30.526,13 30.526,13 -473,87
7 Program: sportul performanță 31.000,00 30.526,13 30.526,13 87
8 Subprogram: Calendar sportiv național 3 1 .ooo,oo 30.526,1. 30.526,13 -473,87
99 Cheltuieli pentru achizitionarea de echipament si materiale sportive de natura obiecte lor de inventar și/sau
materialelor consumabile 28.000,00 26.809,40 26.809,40 -1.190,60
Cheltuieli pentru efectuarea probelor de control do in 3.000,00 3.7016,73 3.716,73 +713,73
TOTAL FINANȚARE DE LA MTS 71.000,00 68.538.26 68.538.26 -2.461,74
Venituri proprii ale FRPS, total din care: 4.000,00 35.220,03 35.220,03 +31.220,03
Program: promovarea sportului de erformanță 4.000,00 35.220,03 35.220,03 +31.220,03
Subprogram: Calendar sportiv național 4.000,00 35.220,03 35.220,03 +31.220,03
TOTAL
CHELTUIELI 75.oooo,oo 103.758,29 103.758,29 +28.758,29
Din cele prezentate, rezultă următoarele aspecte: S-a înregistrat unele diferențe pozitive sau negative
între destinația cheltuielilor prevăzute în contract și cele realizate.
Nu au fost încălcate prevederile contractuale în ceea ce privește destinația cheltuielilor, deoarece
conform art.9, alin I din contact prevede faptul că, ,
„Federałia poate modifica prin decizie internă fără acordul prealabil de la MTS structura
cheltuielilor prevăzută în anexa 2, în limita a 10% din prevederiloe anuale ale subprogramului
Totodată s-a constatat faptul că există diferență între totalul finanțării primite
de al MTS ( alocație bugetară și venituri proprii MTS) comparativ cu totalul cheltuielilor
(plăților) efectuate în baza documentelor justificative ( cheltuieli eligibile).
Astfel, totalul finanțării primite de la MTS este de lei iar cheltuielile (plățile) justificate le
bază de documente este de 68.538.26, rezultând o diferentă de în minus 2.462 lei. Sursa de finanțare a
acestei diferențe este următoarea:
1.988 lei din alocații de la bugetul de stat 474 lei din venituri proprii MTS.
S-a constatat faptul că pentru consumurile de bunuri materiale nu au fost întocmite bonuri de consum,
descărcarea din gestiune a acestor consumuri efecuându-se pe bază de note contabile, așa cum a declarant
în nota de relații .
Dispoziții legale nerespectate:
ART. 6 din legea contabilității nr. 82/1991, care prevede:
(1) Orice operatiune economico-financiară ę/ëctuatč se consemnează în momentul efëctuării ei
într-un document care stă la baza înregistrărilor în contabilitate, dobândind astfel calitatea de
documentjustificativ.
(2) Documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate angajează răspunderea
persoanelor care le-au întocmit, vizat și aprobat, precum și a celor care le-au înregistrat în contabilitate,
după caz.„
• OMFP Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile, care prevede:
„A. Norme generale„
l. Persoanele prevăzute la art. I din Legea contabilitčąii nr. 82/1991, republicată,
consemnează operatiunile economicorfinanciare, în momentul efectuării lor, în documente justificative, pe baza
cărora se fac înregistrări în contabilitate (jurnale, fișe alte documente contabile, dupč caz)„.
De asemenea nu au fost respectare prevederile contractului de finanțare pe anul 2015
Art. 3.1. , să utilizeze suma prevčzutč la art. l, alin. l, și veniturile proprii ale
federației potrivit destinatiei stabilite prin metodologia cadru aprobată și în conformitate cu
dispoziłiile legale în vigoare„ .
Persoane responsabile:
Președinte federație — Popescu Ștefan- persoană care a organizat contabilitatea și a efectuat
cheltuielile și plățile.
Măsuri:
Conducerea federației va lua măsuri de restituire a sumei de 2.462 lei la MTS Direcția financiară
și contabilitate precum și penalitățile aferente calculate potrivit dispozițiilor]egale în
vigoare, potrivit Art. 3.15 din contractul de finanțare: să vestiiuie, în cazul nerespectării
dispoziȚiilor legale , a metodologiei și a prevederilor prezentului contract , în termen de 15 zile de la data
comunicării somałiei de platč din partea organului de control, sumele primite de la MTS , precum și
penalităłile aferente acestora, calculale potrivit dispozișilor legale în vigoare.
Pe viitor, vor fi întocmite bonuri de consum pentru toate consumurile de valori materiale consumabile.
Răspunde:
Președinte federație: Popescu Ștefan o Secretar general federație : Muntoiu Aurel Constantin
Contabil FRPS
Termen: 15 zile de al primirea raportului de control
In ceea ce privește angajarea cheltuielilor primite din fonduri MTS, s-a constatat faptul că nu au fost
întocmite toate documetele financiar-contabile care să confirme necesitatea și oportunitatea
angąjării acestora. Astfel, în ceea ce privește organizarea și desfășurarea
competițiilor , nu s-a întocmit și pus al dispoziție:
Referatul de necesitate/nota de fundamantare a cheltuielilor necesare desfășurării competiților

Hotărîrea biroului executiv în ceea ce privește bugetul aprobat pe fiecare competiție în parte, pe
elemente de cheltuială.
Regulamentul de desfășurae a competițiilor sportive
Componența oficială a lotului organizatoric Lista participanților la competițile sportive
Raport al activității cu rezultatele obținute.
De asmenea, s-a constatat faptul că a fost plătită cu numerar suma de 2.400 lei, la firma II
HALOTĂ GABRIELA , cu factura nr. 42/21.09.2015 reprezentând închiriere bărci, la competiția sportvă
pescuit sportiv la răpitori din luna septembrie 2015. Se face mențiune că federația a
achiziționat un număr de 5 bărci în anul 2015, în valoare de 8.680 lei, cu factura nr. 1382/28.08.2015,
de la SC PERLA MEX SRL.
Consecința acestei operațiuni o constituie riscul angajării unor cheltuieli neeconomicoase din
fondurile publice.
Dispoziții legale nerespectate
OMFP Nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea,
ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența
și raportarea angaj amentelor bugetare și legale
Persoane răspunzătoare: -Președinte federație-Popesc1k Ștefan
Măsuri: pe viitor se vor analiza cheltuielile efectuate și vor fi eliminate eventualele cheltui
neeconomicoase.
Termen: permanent
Răspunde : Președinte federație
S-a constatat faptul că nu a fost depus trimestrial la MTS- Direcția fiannciară și contabilitate
Contul de execuție privind modul de utilizare a sumei repartizate.
Prevederi contractuale nerespectate:
Conform Contractului de finanțare pct. 3.5, FRPS are obligația„ să întocmească și să
transmită trimestrial Direcției Economic și Patrimoniu din MTS, conțul de executie privind modul de
utilizare a sumei repartizate până la cel tîrziu 20 a lunii următoare trimestrului raporîat„.
Măsuri: Conducerea federației va depune trimestrial Direcției Financiare și contabilitate din
cadrul Ă4TS, contul de execuție privind modul de utilizare a sumei repartizate până cel târziu 20 a lunii
următoare trimestrului raportat„ .
Termen: permenant
Răspunde:
Președinte federație: Popescu Ștefan
Secretar general federație : Muntoiu Aurel Constantin
In timpul controlului, conducerea federației a pus la dispoziție un cont de execuție la 31 .12.2015.
Acesta este semnat de către președintele federației, dar nu a fost depus la MTS.
Din analiza situației amintite mai sus, întocmită în timpul controlului, precum și a documentelor puse
la dispoziție, în timpul controlului, a rezultat faptul că se înregistrează diferențe între valoarea
plăților înscrisă de către FRP S la punctul TII, , Contul de execuție ituatia documentelor
justificative existente în contabilitatea federatiei qfërente cheltuielilor efectuate din
IO
suma repartizată de MTS, structurate pe programele, subprogramele și categoriile de cheltuieli men(ionate în
Anexa 2 la contract, aferente trimestrului IV și valoarea plăților rezultată în urma
verificărilor efectuate de către echipa de control prezentate. Menționăm faptul că această
situație a fost prezentată în timpul controlului dar nu a fost depusă la MTS, neavând număr de
înregistrare. Faptul că nu a fost depusă rezultă și din adresele efectuate de către
Direcția financiară și contabilitate.
În opinia membrilor echipei de control, FRPS nu a tinut evidenta contabilă a o eratiunilor economico-financiare
efectuate în decursul anului 2015 ținând cont de faptul că, în speță, contractul cu firma de
contabilitate a fost încheiat în data de 20.04.2016 entru erioada 01001.2015-31.03.2016, încălcându-se prevederile
Legii contabilității nr.82/1991, republicată, care stipulează la art. I alin. (2) următoarele:
Institutiile publice, asociațiile și celelalte persoane juridice cu și fără scop patrimonial
au obligafia sč organizeze și să conducă contabilitatea financiară . Cu toate acestea, la
data efectuării controlului, PRPS a făcut dovada aducerii la zi a evidenței contabile pe anul 2015,
echipa de control prezumând faptul că, raportat la data încheierii contractului cu firma de contabilitate
(20.04.2016), s-a avut în vedere întocmirea pe o perioadă retroactivă a documentelor financiar-contabile,
respectiv pe anul 2015; o Documentele financiar-contabile verificate cu ocazia controlului la sediul federației,
aflate la dosarul de cheltuieli , nu erau semnate de reprezentatul firmei de contabilitate, fiind asumate pe bază
de semnătură numai de către președintele FRPS; o În conditiile în care resedintele FRPS nu a utut
une la dis ozitia echi ei de control Registrul-inventar, desi acset document i-a fost solicitat pe durata
verificărilor, opinăm că Situatiile financiare anuale au fost întocmite e baza datelor din balanta de
verificare si din extrasele de cont, fără efectuarea inventarierii patrimoniului, încălcându-se
prevederile Legii contabilității nr.82/1991, republicată, care la art. 7 (3) precizează că
”Rezultatul inventarierii se înregistrează în contabilitate potrivit reglementărilor contabile aplicabile".
Mai mult, același act normativ prevede la art. 7 (l) că ”Persoanele prevăzute la art. I au obligat.ia
să efëctueze inventarierea eneralč a elementelor de natura activelor, datoriilor sti ca italurilor ro rii de
inute la începutul aclivi/ăii, cel pulin o dată în cursul exercitiului financiar, precum și în cazul
fuziunii, divizării sau lichidării și în alte situatii prevăzute de lege . Trebuie avut în vedere
faptul că Legea contabilității nr.82/1991, republicată, menționează la aft. 41
Constituie contraventie următoarele fapte: 2. nerespectarea reglementărilor emise de Ministerul Finan(elor
Publice, de institu(iile cu atributii de reglementare în domeniul contabiliîătii prevăzute la art. 4 alin.
(3), cu privire la: d) efëctuarea inventarierii De asemenea, deși la Cap. II, punctul 5 din Nota informativă
prevăzută de modelul formularului situațiilor financiare se stipulează că ”Situa(iile
/îvanciare încheiate de persoanele juridice fără scop patrimonial la 3] decembrie 2015 vor fi Înso/ite de
raportul administratorilor, raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, după caz, precum și de
procesul-verbal al adunării generale privind qprobarea siiuałiilor fî_nanciare anuale, semnate, conform
legii", în cadrul setului de documente pus la dispoziție, în copie, de către președintele FRPS nu a fost
identificat rocesul-verbal rin care adunarea enerală a a robat situatiile financiare anuale pentru exercițiul
financiar 2015;
Sin urul document de rece tie indiferent dacă s-au achizitionat bunuri sau servicii chiar si în cazul
cheltuielior de masă a fost nota de receptie, nerespectându-se prevederile OMFP I 3512/2008 privind documentele
financiar-contabile care menționează faptul că acest document ”este obligatoriu numai în cazul: bunurilor
materiale cuprinse într-o factură sau aviz de însotire a mărfii, care fac parle din ges [iuni diferite; -
bunurilor materiale primite spre prelucrare, în cuslodie sau în păstrare, - bunurilor materiale procurate de la
perś oanejîzice; - bunurilor materiale care sosesc neînsotite de documente de livrare; - bunurilor materiale care
prezintă difërenłe la recepîie; - mărfirilor intrate în gestiunile la care evidenta se tine la pret de
vânzare";
Au fost lătite facturi întocmite incorect nu se mentionează denumirea bunurilor achizitionate cantitatea
retul unitar entru acestea întocmindu-se totusi note de rece tie fără bază le ală
(ex. factura DECA/M 63 1 nr.07828/15.10.2015 emisă de către ROUMASPORT, factura DECA/M 865/01.10.2015);

II
e Au fost achiziționate din resurse bugetare materiale de natura obiectelor de inventar (bărci din
fibră de sticlă și un podium) care au fost scăzute din evidență la momentul
achiziției acestora pe bază de notă-contabilă, în condițiile în care bunurile respective au
durată de funcționare mai mare de I an. In opinia noastră aceste bunuri trebuia să figureze, la
finele anului 2015, în evidența FRPS.De aemenea acestea nu a fost întocmit un document pentru utilizarea acestora
la locl de folosință (lac de pescuit).
În timpul controlului, s-a solicitat telefonic să se prezinte reprezentatul firmei de contabilitate, fostul
secretar general din anul 2015 și cenzorul FRPS pentru a da unele explicații echipei de control, dar
aceștia nu s-a prezentat.
In concluzie, echipa de control opinează că:
FRPS nu a respectat clauza prevăzută la art.3.20 din contract privind modul de ținere a
contabilității sumelor puse la dispoziție de MTS;
Nu există garanția căi situațiile financiare anuale întocmite la 3 1 .12.2015 reflectă
situația reală a patrimoniului FRPS la acea dată, în condițiile neefectuării inventarierii;
Neefectuarea inventarierii patrimoniului crează premisele producerii unor pagube materiale, în condițiile în
care materialele de natura obiectelor de inventar achiziționate din resurse bugetare nu figurează în
evidența FRPS la finele anului 2015.
Din documentele puse la dispoziție rezultă faptul că au fost plătite indemnizații în numerar
unor sportivi în lua iulie 2015 ( 4 zile x 70 lei/zi 280 lei ) pe baza unor dispoziții de plată care au fost
întocmite și semnate de preșesintele FRPS atât la plătitor cât și la beneficiar fără a
face dovada că aceste sume au au fost primite de beneficiari. Aceste dispoziții de plată sunt în
număr de 29 persoane x 280 lei, totalizând 8.120 lei. Situație similară a fost constatată și în
cazul plății unor bareme de arbitraj ( indemnizații) în două cazuri în valoare totală de 1.120
lei ( 560 lei x2 persoane ), precum și în alte trei cazuri ( 420 lei x 3 persoane) totalizând 1260 lei. Nu au fost
întocmite ștate de plată cu semnătura beneficiarilor acestor drepturi.
De asemenea au fost efectuate cheltuieli aferente unor servicii de cazare și masă cu ocazia
desfășurării competițiilor sportive fără a fi prezentate toate documentele justificative
aferente acestor cheltuieli. Astfel, nu a fost făcută dovada persoanelor cazate și care au servit masa la
unitățile de cazare și alimentație , nu a fost prezentată diagramele de cazare și tabele
de servire a mesei avizate de către prestatorii acestor servicii:
Exemplificăm :
Factura nr. /27.07.2015 -cazare SC OLIMPIC SRL Alba în valoare de 2.000 leiț
, Factura nr. 4/27.07.2015-masă SC OLIMPIC SRL Alba în valoare de 9.574 lei. Factura nr. 2784/21.09.2015 SC
MATADOR COM SRL în valoare de 2960 lei Factura nr. 2783/21.09.2015 -cazare SC MATADOR SRL în valoare de 1.470 lei.
De asemenea au fost decontate cheltuieli cu carburanții pentru destășurarea competițiilor sportive
în baza unor bonuri fiscale de carburanți fără a face dovada justificării consumului efectiv pe
fiecare persoană și pe distanțe kilometrice. Nu sunt nominalizate persoanale care s-au deplasat și
au consumat carburanții.
Dispozitii legale nerespectate:
ART. 6 din legea contabilității nr. 82/1991, care prevede:
(l) Orice operafiune economico-financiarč efectuată se consemnează în momentul efectuării ei
într-un document care stă la baza înregistrărilor în contabilitate, dobândind astfel calitatea de
documentjustificativ.
(2) Documentele jus lifîcative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate angajează
răspunderea persoanelor care le-au întocmit, vizat și aprobat, precum și a celor care le-au înregistrat
în contabilitate, după caz.„
OMFP Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile, care prevede:

,A. Norme generale„
2. Persoanele prevăzute la art. I din Legea contabilitătii nr. 82/1991, republicată, consemnează
operatiunile economico-fžnanciare, în momentul efectuării lor, în documente justificative, pe baza cărora se
fac înregistrări în contabilita/e (jurnale, fișe și alte documente contabile, după caz)„.
Documentele justificative trebuie să cuprindă următoarele elemente principale:
denumirea documentului; denumirea/numele și prenumele și, după caz, sediul/adresa persoanei
juridice/fizice care întocmește documentul;
numărul documenlului și dala întocmirii acestuia;
mentionarea părtilor care participč la efectuarea operatiunii economico-financiare (când este cazul);
con(inu[ul opera(iunii economico:financiare și, atunci când este necesar, temeiul legal al efectuării
acesteia;
datele cantitative și valorice afërente operațiunii economico:financiare efectuate, după caz;
numele și prenumele, precum și semnăturile persoanelor care răspund de efectuarea opera(iunii
economico-financiare, ale persoanelor cu atributii de control financiar preventiv și ale persoanelor în drept
să aprobe operatiunile respective, după caz;
alte elemente menite să asigure consemnarea completă a operatiunilor efectuate„ .
Persoane răspunzătoare:
Președinte federație - Popescu Ștefan
Secretar general Podaru Sandu
Măsură: Pentru operațiunile economico -financiare consemnate mai sus (acordare indemnizații
sportivi și bareme de arbitraj, servicii de cazare și masă se vor completa documentele financiare care
să confirme realitatea operațiunii și a plăților efectuate către beneficiari [prestatori
de servicii. De asemenea va fi completată documentația pentru justificarea consumului de carburanți pe
fiecare beneficiar. In caz contrar vor fi luate măsuri de recuperare a acestor sume și vor fi virate la
bugetul de stat.
Termen: 30 zile de la primirea raportului de control
Răspunde: președinte federație- Popescu Șefan
CONCLUZII GENERALE:
Comisia concluzionează că nu au fost respectate prevederile propriului statut privind:
legalitatea afilierii structurilor sportive, având ca eflžct imposibilitatea stabilirii cu exactitate a
numărului membrilor afiliați cu drept de vot ai federației la data controlului; funcționarea
biroului federal, comisiilor și colegiilor federației raportat la statutul și regulamentele acesteia.
Propunere
Fată de aceste concluzii consemnate la lit A, comisia propune, conform Art. 48 alin. (2) din Legea nr. 69/2000 a
Educaîiei fizice și sportului, cu modificările și completările ulterioare, revocarea
recunoașterii funcfionării FRPS, prin suspendarea temporară a Certificatului de identitate sportivă,
până la clarificarea situałieijuridice afëderałiei.
Echipa de control opinează că exercitarea atribuțiilor ordonatorului de credite de către
președintele FRPS s-a făcut cu nerespectarea prevederilor statutare, prevederi care prevalează celor din
ROF;
S-a constatat faptul că nu a fost ținută contabilitatea analitică distinctă pentru
cheltuielile și plățile efectuate din sumele repartizate de MTS, respectiv pe programele, subprogramele
și categoriile de cheltuieli prevăzute în anexa 2, așa cum prevede punctul 3.2(). din contract. De
asemenea nu are deschis la bancă cont separat pentru gestionarea sumelor primite de al MTS;
S-a constatat faptul că totalul finanțării primite de la MTS pe anul 2015 este de 71.000 lei iar
cheltuielile (plățile) justificate le bază de documente este de 68.538.26, rezultând o
diferență de în minus de 2.462 lei;
Nu există garanția faptului că situațiile financiare anuale întocmite la 31.12.2015 reflectă
situația reală a patrimoniului FRPS la acea dată, în condițiile neefectuării inventarierii;
Au fost achiziționate din resurse bugetare materiale de natura obiectelor de inventar (bărci din fibră
de sticlă și un podium) care au fost descărcate din evidență la momentul achiziției
acestora pe bază de notă-contabilă, în condițiile în care bunurile respective au durată de
funcționare mai mare de 1 an. În opinia noastră aceste bunuri trebuia să figureze, la finele anului 2015,
în evidența FRPS.De aemenea acestea nu a fost întocmit un document pentru utilizarea acestora Ia locul de
folosință (lac de pescuit);
Din documentele puse al dispoziție rezultă faptul că au fost plătite indemnizații în numerar
unor sportivi în luna iulie 2015 pe baza unor dispoziții de plată care au fost întocmite și semnate de
preșesintele FRPS atât la plătitor cât și la beneficiar fără a face dovada că aceste sume
au fost primi e de beneficiari. Situație similară a fost constatată și în cazul plății
unor bareme de arbitraj. Nu au fost întocmite ștate de plată cu semnătura beneficiarilor acestor
drepturi. De asemenea au fost efectuate cheltuieli de cazare și masă cu ocazia competițiilor sportive
fără a fi prezentate toate documentele justificative aferente acestor cheltuieli.
MĂSURI GENERALE:
o Pentru concluziile consemnate la punctele:
Se vor lua măsuri În ceea ce provește calitatea de ordonator de credite, asigurarea concordanței dintre
Regulamentul federației cu Statutul în această privință iar angajarea cheltuielilor și
efectualrea plăților va fi efectuată cu avizul ordonatorului de crdeite potrivit atribuțiilor
acestuia;
Conducerea FRPS va lua măsuri în ceea ce privește conducerea contabilității analitice distincte
separate pe surse de finanțare primite de la MTS. Se va deschide cont separate la bancă pentru gestionarea
acestor sume;
Conducerea federației va lua măsuri de restituire a sumei de 2.462 lei la MTS - Direcția
financiară și contabilitate precum și penalitățile aferente calculate potrivit
dispozițiilor legale în vigoare;
Va fi efectaută inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale;
Vor fi înregistrate în patrimoniu obiectele de inventar achiziționate în cursul anului 201 5;
In cazul cheltuielilor efectuate pentru care nu documentele justificative nu sunt complete
(acordare indemnizații sportivi și bareme de arbitraj, servicii de cazare și masă,
carburanți) se vor completa documentele financiare care să confirme realitatea operațiunii și a
plăților efectuate către beneficiari /prestatori de servicii. In caz contrar vor fi luate măsuri de
recuperare a acestor sume și vor fi virate la bugetul de stat. După finalizarea acestei operațiuni,
aceste documente vor fi trimise
comisiei de control în xerocopie.
Prezentul raport de control s-a încheiat în două exemplare, din care unul se înaintează FRPS. Conducerea
FRPS va lua măsuri de raportare periodică la MTS a modului de îndeplinire a măsurilor stabilite în
prezentul raport.
MEMBRII ECHIPEI DE CONTROL
Consilier Adrian ȘTEFĂNESCU Â
Consilier -Nechita SERGIU
Consilier- Iustin FURDUI
Auditor- Ion TUDOR

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=GIGv4GfExQs
http://fishinginireland.info/news/coars ... s-the-day/


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Am scapat de dracu si am dat de tasu !
MesajScris: 19 Feb 2018, 06:04 
Neconectat

Membru din: 06 Noi 2009, 13:40
Mesaje: 3667
Cateva fragmente din raport (pentru cine n-are chef sa citeasca toata potlogaria aia), fragmente care demonstreaza cum
trebuie sa arate o federatie serioasa, "cu actele beton", care "lucreaza numai pe lege", spre deosebire de cluburile
neafilitate care sunt varza si nu sunt capabile sa se ridice le nivelul exigentelor federale:

- Privind legalitatea afilierii structurilor sportive de la obținerea CIS și până la data controlului,
comisia a constatat că din cele 18 dosare de afiliere prezentate comisiei la sediul FRPS din Alba Iulia, nici unul
nu conține toate documentele prevăzute la art. 29, alin 3 și 4 din 11G 884/2001 privind Regulamentul de
punere în aplicare a dispozițiilor Legi educației fizice și spotului nr. 69/2000 și art. 14 din
statutul FRPS. Menționăm că dosarele de afiliere a unui număr de 5 structuri sportive nu conțin
nici cererile de afiliere ale acestora;

-În Adunarea Generală Extraordinară a FRPS din data de 06.12.2016 au fost excluși 4 membri fondatori,
respinse de la afiliere 5 structuri sportive și afiliate 5 structuri sportive, în condițiile în care aceste
hotărâri au fost luate în prezența a 4 structuri afiliate, care nu întruneau cvorumul statutar pentru
adoptarea unor hotărâri legale ale Adunării generale, conform art. 19 din statutul FRP S, respectiv 2/3 din
numărul delegaților cu drept de vot.

- există un număr de 2 structuri de control, respectiv 13 comisii și colegii centrale, care trebuie
să aplice aceste regulamente. Activitatea acestor organe nu a fost probată prin nici un document, fapt pentru
care comisia a constatat că acestea nu
sunt funcționale. Astfel, comisia de specialitate nu a întocmit rapoarte care să ateste
desfășurarea competițiilor prevăzute în calendarul sportiv național în anul 2015 (anexa 7),
când FRPS a încheiat contract de finanțare cu MTS.

- Comisia concluzionează că nu au fost respectate prevederile propriului statut privind: legalitatea
afilierii structurilor sportive, având ca efect imposibilitatea stabilirii cu exactitate a numărului membrilor
afiliați cu drept de vot ai federației la data controlului; funcționarea biroului federal, comisiilor
și colegiilor federației raportat la statutul și regulamentele acesteia.

- Din verificarea documentelor, în original, aflate la dosarul de cheltuieli pus la dispoziția membrilor echipei
de control a rezultat faptul că președintele FRPS a semnat documente de plată/încasare și a angajat
patrimonial entitatea, exercitând atribuțiile ordonatorului de credite.......cu toate că acest drept nu îi
este conferit prin Statutul federației, președintele FRPS a exercitat aceste atributii.....Echipa de control
opinează că exercitarea atribuțiilor ordonatorului de credite de către președintele FRPS s-a
făcut cu nerespectarea prevederilor statutare, prevederi care prevalează celor din ROF,;

- S-a constatat faptul că nu a fost ținută contabilitatea analitică distinctă pentru
cheltuielile și plățile efëctuate din sumele repartizată de MTS, respectiv pe programele ,
subprogramele și categoriile de cheltuieli prevăzute în anexa 2, așa cum prevede punctul 3.20. din
contract;

- În conditiile în care resedintele FRPS nu a utut une la dis ozitia echi ei de control Registrul-inventar, desi acset
document i-a fost solicitat pe durata verificărilor, opinăm că Situatiile financiare anuale au fost
întocmite e baza datelor din balanta de
verificare si din extrasele de cont, fără efectuarea inventarierii patrimoniului, încălcându-se
prevederile Legii contabilității nr.82/1991, republicată, care la art. 7 (3) precizează că
”Rezultatul inventarierii se înregistrează în contabilitate potrivit reglementărilor contabile
aplicabile"......Nu există garanția căi situațiile financiare anuale întocmite la 3 1 .12.2015
reflectă situația reală a patrimoniului FRPS la acea dată, în condițiile neefectuării
inventarierii; Neefectuarea inventarierii patrimoniului crează premisele producerii unor pagube materiale, în
condițiile în care materialele de natura obiectelor de inventar achiziționate din resurse bugetare nu
figurează în evidența FRPS la finele anului 2015.

- De asemenea au fost efectuate cheltuieli aferente unor servicii de cazare și masă cu ocazia
desfășurării competițiilor sportive fără a fi prezentate toate documentele justificative
aferente acestor cheltuieli. Astfel, nu a fost făcută dovada persoanelor cazate și care au servit masa la
unitățile de cazare și alimentație , nu a fost prezentată diagramele de cazare și tabele
de servire a mesei avizate de către prestatorii acestor servicii....... Exemplificăm : Factura nr.
4/27.07.2015-masă SC OLIMPIC SRL Alba în valoare de 9.574 lei. (!!!!!!!!!);

- Din documentele puse al dispoziție rezultă faptul că au fost plătite indemnizații în
numerar unor sportivi în luna iulie 2015 pe baza unor dispoziții de plată care au fost întocmite și
semnate de preșesintele FRPS atât la plătitor cât și la beneficiar fără a face dovada că
aceste sume au fost primi e de beneficiari. Situație similară a fost constatată și în cazul
plății unor bareme de arbitraj.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

De acum inainte lucrurile sunt simple, la orice afirmatie tembela a vreunui sustinator nu trebuie sa facem altceva
decat sa postam fragmente din raport
Si o constatare amara: cu toate neregulile constatate inconstientii de la MTS au considerat federatia eligibila, in
conditiile in care mare parte din aceste nereguli se refereau exact la modalitatea de cheltuire a banilor publici
alocati FRPS in 2015.
Jenant....

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=GIGv4GfExQs
http://fishinginireland.info/news/coars ... s-the-day/


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 845 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 81, 82, 83, 84, 85

Ora este UTC [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori înregistraţi: Niciun utilizator înregistrat


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
[ Time : 0.055s | 13 Queries | GZIP : Off ]