diego scrie:
Pai cui trebuie preturi "minime" sa cumpere in continuare in magazine on-line consacrate cu tzeapa maxima:))Acest business model functioneaza...povesti,minciuni,discounturi,reduceri si asa mai departe.Chiar mai sunt fraieri si gasesc ei intotdeauna clienti...deci cumparati cu incredere in continuare mai ieftin,mai bun,mai misto unde exista toata gama articolelor de pescuit chiar si gratis:)
Daca criteriul principal de selectie al unui magazin va fi intotdeauna pretul, atunci nu vad de ce sa te mire cele scrise de tine mai sus... Oferta este pe masura cererii ... Daca vei face o selectie pe baza serviciilor prestate si ma refer aici in special la recomandari si indrumari pertinente, sfaturi si consiliere, vei realiza foarte repede ca sunt sunt extrem de putine magazine in Romania . Cele mai multe merg pe principiul " prinde omul si jupoaie-l acum .. poate maine merge si cumpara din alta parte ! " .
Oarecum este corect rationamentul daca luam in considerare ca singura politica de vanzari este scaderea pretului produselor .. mai bine il jupoi tu azi cand il prinzi la "nevoie" ca maine se poate sa nu mai ai tu pretul cel mai bun .. pentru ca toti au aceeasi stragie de marketing "infailibila" !
In mod cert voi fi acuzat ca am interes pentru cele scrise.. nu am cum sa previn acest lucru , dar chiar as dori sa ma contrazica cineva cu argumente ca nu este veritabil tabloul de mai sus